Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences

Séoul : trouvez le meilleur hôtel dans cette ville à vos dates, par prix ou par préférence
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences : comparez les offres sur des centaines de sites, au même endroit
Recherchez une offre avec l'annulation gratuite ou d'excellentes évaluations
Comparez les chambres et les prix
Infos rapides
Arrivée à partir de | 15:00 |
---|---|
Départ avant | 11:00 |
Petit déjeuner | Petit déjeuner sur demande |
Animaux de compagnie | Animaux de compagnie interdits |
Enfants | Les enfants sont acceptés dans cet hôtel. |
Commodités
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences : plus d'informations

Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
L’établissement 5 étoiles Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences se situe à Séoul, à respectivement 3,6 km et 4,9 km de ces lieux d’intérêt : Centre commercial Munjeong-dong Rodeo Street et Centre commercial COEX.
Évaluations et commentaires
Commentaires des voyageurs
Commentaire : 9 janv. 2025
Le meilleur hôtel de Séoul sinon du monde. Les services étaient incroyables et plus que remarquables!!! La nourriture était incroyable!
Le petit déjeuner était délicieux et hors de ce monde! ! ! Le chef français, Mikael Robin, était toujours là et attentif. Il est le meilleur dans son domaine sans aucun doute. Chef absolument génial !
Le personnel était exceptionnel et très poli et sympathique. J'ai passé un si bon moment, que je prévois des vacances bientôt et de séjourner à nouveau à l'hôtel Sofitel. Je recommande vivement ! ! !
Je vais certainement y retourner et profiter de cet hôtel merveilleux.
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 13 janvier
Bonjour 안녕하십니까?
Greetings from Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
We are glad you felt as comfortable as at home during your stay.
Sofitel Seoul hotel pursues the blending of French and Korean culture and all the dishes at 5 different venues provided also appropriately represent the cuisines of both countries as well.
Next time of your visit, I would highly recommend to visit our , the weekend buffet, where our chef Mikael has put more color in the French taste at our chic bistro restaurant, Fait Maison.
We will make sure to share your compliment with our dedicated team, especially with Chef Mikael.
Thank you very much for staying with us and we hope to see you again in a near future.
Sincerely,
Min-Sook Cho - General Manager
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
Commentaire : 8 févr. 2025
Merveilleux séjour
Je n'aurais pas pu demander un meilleur emplacement.
Les commodités étaient nombreuses, le personnel était absolument fabuleux, et la nourriture était super.
Si je suis nit - pointilleux, le seul inconvénient de cet emplacement est l'ennui d'avoir l'ascenseur de commutation des chambres au chèque - dans le hall, puis au rez-de-chaussée.
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 10 février
Greetings from Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
First and foremost, thank you very much for choosing Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences during your visit to Korea.
It truly warms our heart to read that we were able to meet your expectations and to make your stay memorable. Your kind words will be shared with our entire team and it would be a great source of encouragement for all our hotel employees.
As you mentioned, there are many attractive spots for tourists such as attractions, shopping areas and eateries surrounding Sofitel.
Moreover, it is true we are very close to public transports, several bus stops and also next to two metro lines including the circular ones which is the best to discover the city.
In regards to the elevators, we understand our structural division of elevators may cause our guest inconvenience.
As you are already aware of, this is to ensure our guests’ safety and security from the public as we are in one wing of twin buildings while the other side is for retails where always are crowded with visitors in & out frequently.
To minimize this confusion, we allocate as many staff as we could indeed to help and assist with our valuable guests and we will continue to devote our efforts to better serve our valued guests.
Thank you again for sharing your experience, and we hope to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Min-Sook Cho - General Manager
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
Commentaire : 9 déc. 2024
Date d'arrivée : déc. 2024
Bon choix d'hébergements à Gangnam
En plus, le personnel est très serviable, même le plus propre, surtout les grooms! Ils savaient que nous attendions le taxi Uber, mais le chauffeur a été arrêté dans une autre zone d'attente. Ces grooms ont fait de leur mieux pour trouver le taxi Uber !
Nous apprécions leur permettre qui a fait notre journée!
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 18 décembre
Bonjour 안녕하십니까?
Thank you for taking the time to share your experience at Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
It is a great pleasure to read that our team gave you warm and attentive service.
We are very proud of the team and we believe it goes without saying that your comment is a great source of encouragement for all our hotel employees.
In addition, we will make sure to share it with our dedicated team, especially to our bell team you have mentioned.
Thank you very much for staying with us and we hope to see you again in a near future.
Sincerely,
Min-Sook Cho - General Manager
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
Commentaire : 2 déc. 2024
Date d'arrivée : déc. 2024
Le meilleur comme le pire...
Le pire: une très mauvaise expérience avec les concierges. J'avais réservé un tour privé à DMZ pour mon dernier jour à Seoul. Ils m'ont confirmé le tour mais oublié de faire la réservation auprès du prestataire. Résultat: je quitte Seoul sans avoir pu voir la DMZ. Dommage, fin de séjour complètement gachée.
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 7 décembre
Bonjour 안녕하십니까?
Greetings from Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
Thank you for taking the time to share your experience at Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
We would like to present you first our most sincere apologies for the shortfall you experienced.
Pertaining to our Concierge service we provided, we humbly accept that we have shown a lack of professionalism which does not match the usual high level of service we provide at Sofitel.
Guest satisfaction remains our top priority, and your feedback is invaluable in helping us improve our processes to better assist our guests in the future.
On the other hand, it is highly appreciated that your positive comment about feature of the rooms, delightful food, especially about our attentive staff.
We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope to welcome you back in the near future.
Merci beaucoup!
Sincerely,
Min-Sook Cho - General Manager
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
Commentaire : 15 nov. 2024
Date d'arrivée : nov. 2024
Séjour mémorable à long terme
Le séjour a été bien au-delà des attentes. Un excellent emplacement à Jamsil, fantastique hébergement 5 étoiles et de haute qualité des services fournis aux résidents. Cet endroit était vraiment une maison loin de la maison pour moi et cela est également principalement dû au professionnalisme et à la convivialité incroyables de l'équipe. T
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 27 novembre
Bonjour 안녕하십니까?
Greetings from Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences.
First and foremost, thank you very much for choosing Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences for your long-term stay.
It truly warms our heart to read that we were able to meet your expectations and to make your stay memorable. Your kind words will be shared with our entire team especially with Guest Relations. It goes without saying that your comment is a great source of encouragement for all our hotel employees and of course we will not hesitate to recognize the stars.
We are pleased that your stay had been as comfortable as home sweet home and hope you had made good memories with us.
Thank you very much for staying with us and we hope to see you again in a near future.
Sincerely,
Min-Sook Cho - General Manager
Sofitel Ambassador Seoul Hotel & Serviced Residences
Emplacement exceptionnel
209 Jamsil-ro, Chamsiryuk-tong, Séoul, 05552, Corée du Sud|À 1,50 km de Parc olympique de Séoul
Arrivée et départ
Arrivée à partir de :
15:00
Départ avant :
11:00
Bon à savoir
Les enfants sont acceptés dans cet hôtel.
Jusqu’à 2 ans
Il est possible de demander des lits supplémentaires pour des enfants sans frais additionnels.
Jusqu’à 12 ans
Moyennant un coût additionnel de KRW 55000, il est possible de demander des lits supplémentaires pour des enfants.
Animaux de compagnie interdits
Petit déjeuner sur demande
Horaires du petit déjeuner
De 06:30 à 07:30 , du Samedi au Dimanche ,De 06:30 à 10:30 , du Lundi au Vendredi ,De 08:00 à 09:00 , du Samedi au Dimanche ,De 09:30 à 10:30 , du Samedi au Dimanche .
Prix du petit déjeuner
49 € (≈KRW 77000)/personne
Menu du petit déjeuner
Buffet
In order to protect the environment and hygiene, including reducing the use of disposable products, outside food is completely prohibited from being brought into the hotel. In case of carry in, additional fee would be charged. Sofitel Fitness Regular Closed Days Announcement- 5F (for serviced residence only): Second Tuesday of each month- 16F (hotel customers only): the first Tuesday of each monthGuidelines on the regular closing days of swimming pools- the first Tuesday of every monthAnnouncement of the regular closing days of the Kids Lounge- the second Tuesday of every month
[Notice on Prohibition of Free Disposable Products]Due to the enforcement of the revised Resource Recycling Act, some disposable amenities such as toothbrushes and toothpaste will no longer be provided for free. However, some hotels may still offer disposable products. Please check the room facilities of the respective hotel for information on the disposable products provided. Thank you for your understanding.
UnionPay QuickPass
Cash